آثار و برکات سوره عصر

4089

از منابع اهل سنت نقل شده است که این سوره در فضیلت امیرالمومنین علی علیه السلام است.(۱) این سوره در میان یاران رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم به قدری مهم و ارزشمند بود که هر گاه یکدیگر را دیدار می کردند تا سوره عصر را برای هم نمی خواندند از هم جدا نمی شدند.

امام صادق علیه السلام در تفسیر این سوره فرمودند: «الا الذین امنوا» یعنی کسانی که به ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام ایمان آورده اند.

هم چنین در فضیلت این سوره فرمودند: هر کس سوره عصر را در نمازهای مستحبی قرائت کند، خداوند در روز قیامت چهره اش را نورانی و خندان و چشمش را روشن کرده تااو را وارد بهشت نماید.

از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده است: هر کس این سوره را قرائت نماید عاقبت کار او به صبر و شکیبایی ختم خواهد شد و در روز قیامت همراه با یاران حق محشور خواهد شد.

...برای مشاهده متن کامل و ترجمه به همراه فایل صوتی اپلیکیشن رهایی را دانلود نمایید...

(توجه نمایید که صوت مورد استفاده در برنامه لزوما صوتی که با کلمات کلیدی برای آن جستجو نموده اید نمی باشد)

لینک دانلود اپلیکیشن رهایی

اپلیکیشین رهایی با طراحی ساده و در عین حال زیبا، به شما کمک می کند همیشه و همه جا به آرشیو کامل متن، ترجمه و صوت دعاها، زیارت ها، ذکرها، سوره ها، احادیث، مناجات های مشهور و پر کاربرد دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن رهایی

کلمات جستجو شده برای این مطلب: آثار و برکات سوره عصر، اثار برکات سوره عصر، دانلود سوره عصر، معنی سوره عصر، سوره عصر صوتی، تفسیر سوره عصر، سوره عصر کودکانه، سوره عصر برای کودکان، سوره عصر با معنی، سوره عصر چندمین سوره قرآن است، سوره نصر، متن سوره عصر