احادیث در باب حزب

5035

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله:

هركه دوست دارد بر كشتى نجات بنشيند و به دستگيره محكم چنگ زند و به ريسمان ناگسستنى خداوند بياويزد، پس از من، با على دوستى ورزد و با دشمنش دشمنى نمايد و از امامان هدايتگر نسل او پيروى كند؛ زيرا كه آنان جانشين و وصى من هستند…. حزب آنان، حزب من است و حزب من، حزب خداوند عز و جل است و حزب دشمنان آنان، حزب شيطان است.

امام علی علیه السلام:

آيا خوش دارى كه از حزب پيروز خدا باشى؟ از خداوند سبحان بترس و در همه كارهايت خوب عمل كن؛ زيرا كه خداوند با تقوا پيشگان و نيكوكاران است.

امام علی علیه السلام:

ماييم آن بزرگان والا تبار، پرچمهاى ما پرچمهاى پيامبران است و حزب ما حزب خداست و آن گروه ياغىِ تجاوزگر حزب شيطان‌اند.

امام علی علیه السلام:

به ريسمان خدا و دستگيره او چنگ زنيد و از حزب خدا و پيامبر او باشيد و عهد و پيمانى را كه با خدا بسته‌ايد پاس داريد؛ كه اسلام غريبانه آغاز شد و بزودى غريب خواهد شد.

امام علی علیه السلام:

خوشا كسى كه وظيفه خود را در برابر پروردگارش ادا كرد… آنان كه خوف روز رستخيز، شب هنگام، چشمانشان را بيدار نگه داشته و پهلوهايشان را از بستر نرم دور ساخته و لبهايشان به ذكر خداوند می‏جنبد و از بسيارى استغفار، گناهانشان زدوده شده است؛ آنان حزب خداوندند و بدانيد كه حزب خدا همان رستگارانند.

امام صادق علیه السلام:

...برای مشاهده متن کامل و ترجمه به همراه فایل صوتی اپلیکیشن رهایی را دانلود نمایید...

(توجه نمایید که صوت مورد استفاده در برنامه لزوما صوتی که با کلمات کلیدی برای آن جستجو نموده اید نمی باشد)

لینک دانلود اپلیکیشن رهایی

اپلیکیشین رهایی با طراحی ساده و در عین حال زیبا، به شما کمک می کند همیشه و همه جا به آرشیو کامل متن، ترجمه و صوت دعاها، زیارت ها، ذکرها، سوره ها، احادیث، مناجات های مشهور و پر کاربرد دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن رهایی

کلمات جستجو شده برای این مطلب: حديث حزب الله، حديث من حزبه أمر، حديث اذا حزبه امر صلى، حديث لا حزبية في الاسلام، حديث كان إذا حزبه أمر، حدیث در مورد حزب الله، حديث إذا حزبه أمر، حديث الآحاد حزب التحرير