احادیث در باب زنا

6174

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله:

زن شوهردارى كه مرد بيگانه‏ای يا نامحرمى چشمش را پر كرده باشد، مورد خشم شديد خداوند عز و جل است؛ زيرا كه اگر چنين باشد، خداوند همه اعمال او را باطل گرداند و اگر به شوهر خود خيانت ورزد، بر خداست كه او را بعد از عذاب دادن در قبر، به آتش دوزخ بسوزاند.

امام علی علیه السلام:

غيرتمند، هرگز زنا نمی‏كند.

امام صادق علیه السلام:

سخت‌ترين عذاب را در روز قيامت آن مردى دارد كه نطفه خود را در رحمى كه بر وى حرام است جاى دهد.

امام رضا علیه السلام:

زنا به علّت مفاسدى كه در بردارد، مانند قتل نفس، از بين رفتن و مخدوش شدن اصل و نسب، ترك تربيت كودكان، تباه شدن موضوع ارث و ميراث و امثال اين مفاسد، حرام شده است.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله:

اى على! زنا شش پيامد دارد: سه پيامد در دنيا و سه ديگر در آخرت؛ پيامدهاى دنيايى اش اين است كه آبرو را می‏برد، مرگ را شتاب می‏بخشد و روزى را می‏بُرد؛ و پيامدهاى آخرتش حسابرسى سخت و دقيق، خشم خداى رحمان، و جاودانگى در آتش است.

امام علی علیه السلام:

...برای مشاهده متن کامل و ترجمه به همراه فایل صوتی اپلیکیشن رهایی را دانلود نمایید...

(توجه نمایید که صوت مورد استفاده در برنامه لزوما صوتی که با کلمات کلیدی برای آن جستجو نموده اید نمی باشد)

لینک دانلود اپلیکیشن رهایی

اپلیکیشین رهایی با طراحی ساده و در عین حال زیبا، به شما کمک می کند همیشه و همه جا به آرشیو کامل متن، ترجمه و صوت دعاها، زیارت ها، ذکرها، سوره ها، احادیث، مناجات های مشهور و پر کاربرد دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن رهایی

کلمات جستجو شده برای این مطلب: احادیث در باب زناشویی، احادیث درباره زنان، احادیث درباره زناشویی، احادیث درباره زناکاران، احادیث درباره زنای محصنه، احادیث درباره زنان آخرالزمان، احادیثی در باب مسائل زناشویی، احادیث درباره زنان باردار، احادیث در مورد زنای محصنه، حدیث زناشویی، حدیث زنان، حدیث زنان کوچه نشین، حدیث زناکار، حدیث زنان بی حجاب، حدیث زنان ناقص العقل هستند، حدیث زنان چشم سبز، حدیث زنان آخر زمان، حدیث زنای چشم