احادیث در باب دیدار

4037

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله:

هر كه نه به قصد نياز خواهى بلكه به نيّت ديدن برادر مؤمن خود به خانه او رود، از ديداركنندگان خدا انگاشته شود و بر خدا است كه ديدار كننده خود را گرامى دارد.

امام علی علیه السلام:

براى خدا ديدار كنيد، براى خدا همنشينى كنيد، براى خدا بخشش كنيد و براى خدا از دهش خوددارى ورزيد. از دشمنان خدا ببريد و با دوستان خدا پيوند زنيد.

امام باقر علیه السلام:

در خانه‌هايتان از يكديگر ديدار كنيد؛ زيرا اين كار امر ما را زنده می‏كند. رحمت خدا بر آن بنده‏ای كه امر ما را زنده كند.

امام صادق علیه السلام:

هر كه در راه خدا، و براى خدا، به ديدن برادر خود رود در روز قيامت ميان جامه‏هایی از نور می‏خرامد و بر هر چه می‏گذرد آن را روشن می‏كند.

امام صادق علیه السلام:

ديد و بازديد كنيد كه ديدار شما از يكديگر موجب زنده شدن دلهاى شما و ياد كرد احاديث ما می‏شود و احاديث ما شما را به هم مهربان می‏كند. اگر به آنها عمل كنيد، كمال و نجات می‏يابيد و اگر رهايشان كنيد، گمراه و هلاك می‏شويد. پس به احاديث ما عمل كنيد كه در اين صورت من ضامن نجات شما هستم.

امام کاظم علیه السلام:

...برای مشاهده متن کامل و ترجمه به همراه فایل صوتی اپلیکیشن رهایی را دانلود نمایید...

(توجه نمایید که صوت مورد استفاده در برنامه لزوما صوتی که با کلمات کلیدی برای آن جستجو نموده اید نمی باشد)

لینک دانلود اپلیکیشن رهایی

اپلیکیشین رهایی با طراحی ساده و در عین حال زیبا، به شما کمک می کند همیشه و همه جا به آرشیو کامل متن، ترجمه و صوت دعاها، زیارت ها، ذکرها، سوره ها، احادیث، مناجات های مشهور و پر کاربرد دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن رهایی

کلمات جستجو شده برای این مطلب: احادیث درباره دیدار بستگان، حدیث دیدار مومن، حدیث دیدار دوستان، حدیث دیدار امام زمان، حدیث دیدار دوست، حدیث در مورد دیدار دوستان، حدیث درباره دیدار با خویشاوندان، حدیث درباره دیدار امام زمان، حدیث درباره دیدار دوستان، حدیث در مورد دیدار خویشان، حدیث درباره ی دیدار بستگان، حدیث در مورد دیدار علما، حدیث دیدار مریض، حدیث در مورد دیدار با امام زمان